آجیل را در دمای بالای ۷۰ درجه حرارت دهید

دبیر انجمن تغذیه البرز گفت: آجیل و مغز‌ها را به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در دمای بالای ۷۰ درجه سانتی گراد حرارت دهید.

زهرا احمدی، دبیر انجمن تغذیه البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که باتوجه به شیوع ویروس کرونا تا حد امکان از خرید آجیل های فله ای خودداری کنیم، گفت: در صورت تهیه این آجیل ها بهتر است آن ها را در دمای بالای ۷۰ درجه سانتیگراد حرارت دهیم و یا حتی الامکان از آجیل های بسته بندی شده کارخانه‌ای استفاده بکنیم.


بیشتر بخوانید: تغذیه مناسب برای رشد مو کدام است؟ 


او افزود: سیب، پرتقال و کیوی از میوه هایی است که به دلیل ماندگاری بیشتر نسبت به سایر میوه ها برای خریداری توسط خانواده ها در ایام عید توصیه می‌شود.

دبیر انجمن تغذیه با اشاره به ضرورت قرنطینه خانگی در ایام کرونایی افزود: خیار، گوجه، کاهو، کدو و بادمجان از جمله سبزیجاتی هستند که به علت ماندگاری بیشتری نسبت به سایر سبزیجات، باید تهیه شود.

او در خصوص شیرینی‌های عید گفت: خوردن کشمش، خرما و توت در این ایام توصیه می‌شود اما با توجه به این که این اقلام در دمای بالای ۷۰ درجه کیفیت خود را از دست می‌دهند، خانواده‌ها را به پخت شیرینی های خانگیکه این روزها به برکت فضای مجازی دستور پخت در دسترسی هم دارند، دعوت می کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.