شهردار بندر بوشهر از محدودیت‌های شدید در روز سیزده بدر در بوستان‌ها و پارک‌های ساحلی خبر داد.

محدودیت‌های شدید در روز سیزده بدربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید نورالدین امیری شهردار بوشهر ضمن تجلیل از مردم فهیم بوشهر که به کمپین «در خانه بمانیم» پیوستند و موارد بهداشت فردی و عمومی را رعایت کردند بیان کرد: شهرداری این بندر  با توجه به شرایط موجود و جهت حفظ و ایمنی و سلامتی شهروندان برنامه‌ای جهت میزبانی در روز سیزده بدر در بوستان‌های شهر بوشهر و پارک‌های ساحلی ندارد.

او ادامه داد: همانطور که مردم فهیم بوشهر و سایر هموطنان عزیز تا کنون در برنامه‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همکاری داشته اند امیدواریم در روز سیزده بدر با توجه به اینکه محدودیت‌های بیشتری در این روز در پارک‌ها و ساحل بوشهر اعمال می‌شود همکاری بیشتری شهروندان داشته باشند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت کشور با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال آن تدابیر و اقدامات لازم جهت تعطیلی بوستان‌ها ٬ مراکز تفریحی ٬ فراغتی و مناطق گردشگری ساحلی و تفرجگاه‌های شهری در نظر گرفته شده است و این محدودیت‌ها تا پایان اجرای طرح به خصوص در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به صورت جدی انجام می‌شود.

امیری گفت: امیدواریم به زودی و با همکاری و همدلی همه مردم و اقشار مختلف جامعه شاهد شکست این ویروس بوده و جشن سلامتی شهروندان را برگزار کنیم.

برچسب ها: سیزده بدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.