به تازگی تصویری از گوشی Oppo Find X2 Lite در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی شباهت بسیار زیادی با گوشی Reno3 Youth خواهد داشت.

تصویر فاش شده از گوشی Oppo Find X2 Liteبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپو یکی از شرکت‌های چینی سازنده تلفن‌های هوشمند است که به واسطه قیمت نسبتا خوب و سخت افزاری قدرتمند توانسته به جایگاهی بسیار مناسب در بین کاربران دست پیدا کند. گوشی Oppo Find X2 در حال حاضر یکی از برترین گوشی‌های این شرکت است که از سخت افزاری بسیار قدرتمند بهره می‌برد و تاکنون نیز توانسته است به فروش بسیار بالایی بین کاربران دست پیدا کند. اما شرکت اوپو قصد دارد برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه این گوشی را ندارد و به گوشی Oppo Find X2 علاقه‌مند هستند؛ نسخه‌ای اقتصادی از گوشی مذکور را با نام Oppo Find X2 Lite وارد بازار کند که سخت افزار و ظاهری ضعیف‌تر از گوشی Oppo Find X2 دارد.

به تازگی نیز یک رندر از گوشی Oppo Find X2 Lite در فضای مجازی منتشر شده است که شباهت بسیار زیادی با یکی از گوشی‌های موجود در بازار از شرکت اوپو دارد و کاربران با اولین نگاه، آن را با گوشی Reno3 Youth اشتباه خواهند گرفت. از آنجایی که ظاهر و ابعاد گوشی Oppo Find X2 Lite به شدت با گوشی Reno3 Youth یکسان است، انتظار می‌رود هدف اصلی اوپو از این کار جایگزین کردن این گوشی با گوشی قبلی خود که در حال حاضر در بازار چین به میزان بسیار بالایی به فروش می‌رسد، باشد.

تصویر فاش شده از گوشی Oppo Find X2 Lite

گوشی اقتصادی جدید اوپو از صفحه نمایش Super AMOLED بهره خواهد برد که در زیر آن حسگر اثر انگشت قرار دارد و در بالای نمایشگر این گوشی نیز بریدگی مربوط به دوربین جلو دیده می‌شود؛ این در حالی است که در گوشی‌های Find X2 یا Find X2 Proدوربین جلو به وسیله پانچی در نمایشگر جا خوش کرده است.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید استوری اینستاگرام برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه


انتظار می‌رود گوشی Oppo Find X2 Lite قیمتی نزدیک به نصف گوشی Find X2 و حدود ۴۵۰ دلار داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار