بر اساس اعلاماداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز در غالب نقاط استان شرایط جوی آرام و پایداری خواهیم داشت و شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  بر اساس اعلاماداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز در غالب نقاط استان شرایط جوی آرام و پایداری خواهیم داشت و شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود .

در ساعات بعدازظهر با توجه به رشد ابر در ارتفاعات ،بویژه ارتفاعات شمالی احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی به استان تاثیرات آن را به صورت پراکنده در مناطق غربی شاهد خواهیم بود و به تدریج طی روز های یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان سبب رگبار باران و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد و عمده فعالیت آن مناطق غربی ،شمالی و شمال شرقی استان خواهد بود.

احتمال تقویت این سامانه و وقوع تگرگ در مناطق غربی استان دور از انتظار نخواهد بود.از نظر دریایی به تدریج از شنبه در مناطق دریایی خلیج فارس شاهد افزایش باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا خواهیم بود که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه سرعت باد قابل ملاحظه و سبب اختلال در تردد های دریایی خواهد شد .

از لحاظ دمایی تا روز شنبه در غالب نقاط استان تغییرات محسوسی نخواهیم داشت ،روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.