رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک روز شنبه ۹ فروردین در رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر از برپایی رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک روز شنبه ۹ فروردین همزمان با ولادت اباعبدالله الحسین (ع) در این شهرستان خبر داد.

او افزود: قرارگاه پدافند زیستی و بهداشتی درمانی سردار شهید سلیمانی با هدف حمایت از رزمندگان و حافظان سلامت جامعه پزشکی، پرستاری و کادر بهداشتی درمانی و ایجاد امید و همدلی در بین مردم و هماهنگی و هم افزایی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این رزمایش را برگزار خواهدکرد.

سرهنگ خمسیه با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان، ناجا، ادارات و نهادها، ظرفیت‌های سپاه و بسیج، گروه‌های مردمی، هیئات مذهبی، شهرداریها، بخشداریها، هلال احمر در این رزمایش مشارک دارند، گفت: کارگروه‌های سفیران سلامت، مدافعان سلامت و ناظران سلامت ظرفیت‌های خود را وارد میدان خواهند کرد.

فرمانده سپاه رامسر، افزود:تجدید بیعت با شهدا، رژه موتوری و استقرار در شهر و روستا، ضدعفونی اماکن، تب سنجی، غربالگری، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، استقرار گروه‌های جهادی جهت تولید ماسک و لباس بیمارستانی از جمله برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.