رئیس هیات انجمن های ورزشی اندیمشک گفت: اجرای تیم پارکور اندیمشک امشب (چهارشنبه ۶ فروردین) راس ساعت ۱۱ در برنامه تلویزیونی عصر جدید از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

کیانوش میرزاوند رئیس هیات انجمن های ورزشی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اجرای تیم پارکور اندیمشک امشب (چهارشنبه ۶ فروردین) راس ساعت ۱۱ در برنامه تلویزیونی عصر جدید از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

او افزود: این تیم متشکل از مربیان جوان و خلاق امین شیخ قلاوند و مسعود زبر دست و ورزشکارانی توانمند و مستعد است که در عرصه‌های مختلف ورزش پارکور خوش درخشیده و دارای پتانسیل بالایی هستند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی اندیمشک از زحمات و تلاش های تیم پارکور اندیمشک که با حداقل امکانات نماینده خوبی برای این شهرستان هستند، تقدیر کرد.

میرزاوند بیان داشت: با حمایت مسئولان شهرستان و استان امکانات کافی برای این ورزشکاران فراهم می شود و می توان روی پتانسیل آن ها سرمایه گذاری کرد و توانمندی ها را به رخ کشید.

پارکور یک رشتهٔ ورزشی است، اما فلسفه‌ای با ارزش‌های خاص خود و برای آگاهی از توانایی‌های خویشتن، مبارزه علیه خود و پرورش جسم و روح دارد. پارکور گذشته از یک ورزش و هنر، یک شیوهٔ زندگی کردن و یک فلسفهٔ روزانه‌است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.