تا ۱۵ فروردین ۹۹؛

تعطیلی باشگاه‌های ورزشی خوزستان تمدید شد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از تمدید تعطیلی باشگاه‌های ورزشی استان تا ۱۵ فروردین ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، باشگاه‌های ورزشی تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند و تعطیل هستند و باید ببینیم در ادامه نیز تصمیم ستاد ملی و استانی چه خواهد بود. پس فعلا همچنان تاکید ما تعطیلی باشگاه‌های استان تا ۱۵ فروردین ماه است.

او با اشاره به شناسایی ۲۱ باشگاه در اهواز به عنوان مورد‌های جدید تخلف و نقض دستورالمعل‌های ابلاغ شده اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزشی، بیان داشت: پیش از این نیز با چند باشگاه دیگر برخورد شده بود، اما این ۲۱ باشگاه جدیدا شناسایی شده اند و نامه تعطیلی آن‌ها را ۲۷ اسفندماه به نیروی انتظامی کلانشهر اهواز و مراجع قضایی ارسال کردیم تا برخورد لازم با آن‌ها صورت بگیرد تا حق آن باشگاه‌هایی که به دستورالعمل ابلاغ شده تمیکن کردند، تضییع نشود. مطمئن باشید که با باشگاه‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

نصیری در پاسخ به این سوال که برخورد با باشگاه‌های متخلف به چه صورتی است؟، اظهار کرد: این تخلف یک نمره منفی در پرونده این باشگاه‌ها است و حتما موارد تنبیهی قانونی را اعمال خواهیم کرد. پس از غلبه بر این بحران و بازگشت شرایط به روال عادی، تخلف این باشگاه‌ها از چشم ما دور نخواهد ماند و این موارد در فرآیند قانونی ادامه فعالیت شان تاثیر خواهد داشت و با آن‌ها با جدیت برخورد می‌کنیم. همچنین از باشگاه‌هایی که به ابلاغیه‌ها توجه داشتند و به سلامت مردم نیز توجه کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.