فرماندار حمیدیه گفت: تاکنون ۵۰ درصد از شهروندان این شهرستان در سایت سلامت ثبت نام کرده اند.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان‌های تابعه آن، ثبت نام در سایت سلامت و غربالگری به منظور پیشگیری از شیوع و همه گیری این ویروس ضروری است.

او با بیان اینکه ۵۰ درصد از شهروندان حمیدیه در سایت سلامت غربالگری ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از سایر شهروندان خواهشمندیم به منظور جلوگیری و همه گیری بیماری کرونا ویروس نسبت به ورود به سایت غربالگری و ثبت نام خود اقدام نمایند.

هاشمی در ادامه به بازدید از اکیپ‌های غربالگری در مبادی ورودی شهرستان حمیدیه اشاره و بیان کرد: گروه‌هایی از جمله؛ فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با هدف مراقبت از سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی این شهرستان مستقر شده اند و در حال پایش و غربالگری ویروس خطرناک کرونا هستند.

فرماندار شهرستان حمیدیه افزود: مهار کامل این ویروس در گرو همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم است که با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و اجتناب از سفر‌های غیرضروری بزودی شاهد ریشه کنی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار