معاون فرماندار رامشیر گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در مبادی ورودی از سمت ماهشهر و اهواز به این شهرستان ایستگاه کنترل و غربالگری برپا می‌شود.

جلیل ظهیری معاون فرماندار شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آخرین جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع ویروس کرونا و راه های پیشگیری از ابتلا به آن با حضور سرگرد منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، حبیب الله ادیبی بخشدار مرکزی، عباس سبحانی بخشدار مشراگه، شهرداران و دیگر مدیران رامشیر در فضای باز فرمانداری برگزار شد.

او هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی دستگاه‌ها جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد و ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌ها با شبکه بهداشت شهرستان برای ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی اظهار داشت: در ورودی‌های شهرستان نیز با همکاری دستگاه‌های مرتبط از سمت ماهشهر و اهواز پست کنترل و غربالگری برپا خواهد شد.

ظهیری با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی، تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و حفظ آرامش و بی توجهی به شایعات، در پیشگیری از این بیماری ضروری و مؤثر است، ضمن اینکه اطلاع رسانی سامانه سلامت ثبت نام شهروندان در این سامانه به نشانی http://salamat.gov.ir در پیشگیری از شیوع آن نقش بسزایی دارد.

این مقام مسئول در پایان از بخشداران، دهیاران، بهورزان و شهرداران خواست اطلاع رسانی‌های لازم در سطح شهر درخصوص ویروس کرونا را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار