مهم‌ترین حوادث امروز ۲ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ فروردین ماه سال ۹۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در بازرسی از یک انبار در شیراز، ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

اخاذ مامورنما در دام پلیس لارستان گرفتار شد

جانشین فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری یک اخاذ مامورنما که در شهرستان لارستان اقدام به اخاذی از یک شهروند کرده بود، خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرماندهی انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه فردی مسافر کش به پاسگاه انتظامی بخش جویم شهرستان لارستان مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک سواری پژو پارس تحت پوشش مامور پلیس اطلاعات مبلغ ۲ میلیون ریال از او اخاذی و متواری شده‌اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اقدامات گسترده فنی و تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند خودرو اخاذ مامور نما را شناسایی و در یک عملیات موفق راننده آن را دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر اخاذی ۲ میلیون ریالی با همدستی دوستش اقرار کرد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهم همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مراجعه افراد ناشناس به عنوان مامور برای بازرسی از خودرو آنان، حتما کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هر چه سریعتر پلیس را در جریان قرار دهند.

کشف ۱۹ کیلو حشیش در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند در بازرسی از یک سواری ۴۰۵، میزان ۱۹ کیلو حشیش کشف کنند.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا در هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ که رفتار‌های مشکوکی داشت مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن ۱۹ کیلو حشیش کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده و سرنشین با توجه به تاریکی هوا متواری شدند، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

توقیف ۶۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف ۶۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: به منظور برخورد با رانندگان متخلف و مزاحم، ماموران یگان امداد این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در روز گذشته به مرحله اجراء گذاشتند.

او با بیان اینکه به منظور اجرای این طرح، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند، گقت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله تخلفات رانندگان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار