مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۲۰ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۲۰ کیلو حشیش و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزآباد در حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه پراید که رفتار‌های مشکوکی داشت مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ کیلو حشیش کشف و راننده نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، عنوان داشت: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انفجار حین پرتاب ترقه یک مجروح بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی جهرم از انفجار حین پرتاب ترقه در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر به شدت مجروح و به بیمارستان اعزام شد.

سرهنگ افشین حیدری بیان کرد: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد حادثه انفجار در بلوار "امام خمینی" شهرستان جهرم، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند ۲ نفر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرتاب ترقه بوده‌اند که یک عدد کیف دستی حامل مواد محترقه که در دست ترک نشین بوده منفجر می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه ترک نشین به شدت مجروح می‌شود، عنوان داشت: فرد مصدوم سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

کشف سیگار قاچاق میلیاردی در خنج

فرمانده انتظامی خنج گفت: با تلاش مأموران انتظامی پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری سمند توقیف و در بازرسی از آن، ۴۶ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار خارجی کشف شد.

سرهنگ کرامت کریمی بیان کرد: اکیپ گشت پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک سواری سمند مظنون و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۴۶ هزار و ۵۶۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس این شهرستان است.

کشف ۹۴ راس گوسفند قاچاق در دام قانون

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات ضربتی، ۲ دستگاه کامیون متوقف و در بازرسی از آنها، ۹۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی در یک عملیات ضربتی، به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، تعداد ۹۴ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پلمپ ۳۱ واحد صنفی متخلف در داراب

فرمانده انتظامی داراب از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی متخلف در روز‌های پایانی سال و پلمپ ۳۱ واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در معیت نماینده فرماندار و مرکز بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح، ۸۲ واحد صنفی مورد بازدید که ۳۱ واحد آن به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات مصوبات شورای تامین با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

سرهنگ نوشاد با اعلام تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار