شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا با انتشار بروزرسانی برای سیستم عامل پرچمدار خود برخی مشکلات آن را از میان ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی از معرفی و عرضه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S20 می‌گذرد و این گوشی با استقبال بسیار خوبی از سوی افراد کاربران مواجه شده است.

سامسونگ نیز به همین دلیل سعی دارد تا توجه کاربران را به صورت پیوسته بر روی پرچمدار خود نگه دارد و از انتخاب طرفدارانش پشتیبانی کند. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ سعی دارد تا به زودی یک بروزرسانی برای سیستم عامل پرچمدار خود منتشر کند تا به این نحو تشکری از استقبال بالای خریداران خود کرده باشد.

جزئیات بروزرسانی جدید گوشی‌های Samsung Galaxy S20 

سامسونگ قصد دارد تا یک بروزرسانی جدید را برای گوشی Galaxy S20 منتشر کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این بروزرسانی جدید قرار است باعث ارتقای پردازش دوربین شود و مشکل تمرکز خودکار آن را حل کند. گفته می‌شود که این بروزرسانی تا به حال بر روی چند دستگاه در دسترس قرار گرفته است.

با این که شرکت سامسونگ اطلاعات دقیقی از تاثیرات این بروزرسانی در دست کاربران قرار نداده اما گفته می‌شود پس از اعمال این ارتقا، مشخصات نرم افزار گوشی به v10.0.01.98 ارتقا پیدا کرده است. از روزی که این گوشی به بازار جهانی آمد بسیاری از کاربران ایرادات کوچکی را آز مشکلات نرم‌افزاری و سیستم عامل آن می‌گرفتند و همین امر باعث شد تا سامسونگ به فکر انتشار یک بروزرسانی بیفتد.

انتشار بروزرسانی جدید برای گوشی‌ Galaxy S20

حالا پس از انتشار این بروزرسانی برای برخی کاربران به نظر می‌آید که آن‌ها نظرات بسیار مثبتی داشته‌اند و از بهبود فعالیت گوشی‌ خود صحبت کرده‌اند. بر اساس ادعای کاربران این بروزرسانی همچنین مشکل توقف فعالیت دوربین را نیز از میان برده است.

در حال حاضر این بروزرسانی تنها در برخی مناطق در دسترس قرار گرفته اما انتظار میذرود که به زودی این شرکت ارتقای سیستم عاملی را در دسترس تمامی کاربرانش قرار دهد. گفتنی است که بروزرسانی از سوی سامسونگ به صورت خودکار اعمال می‌شود اما کاربران همچنین می‌توانند با مراجعه به بخش بروزرسانی از شرایط سیستم عامل گوشی تلفن همراه خود با خبر شوند و بروزرسانی‌های موجود را بررسی کنند.


بیشتر بخوانید: آیا نرم افزار تعیین نژاد Gradient بدافزار جاسوسی است؟ 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار