برخی قابلیت‌های بازی Horizon بر روی رایانه‌های شخصی موجود نخواهد بود

مدیر روابط عمومی شرکت Guerilla Games اعلام کرد برخی ویژگی‌های مربوط به میدان دید کاربران در بازی Horizon: Zero Dawn در نسخه عرضه شده برای رایانه‌های شخصی حذف شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان‌هایی مانند بازی Horizon: Zero Dawn باعث می‌شوند تا کاربران و علاقه‌مندان دنیای بازی آرزو کنند این نوع بازی‌ها هیچ وقت به صورت انحصاری منتشر نمی‌شد تا آن‌ها نیز بتوانند از تجربه کردن چنین دنیایی لذت ببرند. عنوان Horizon: Zero Dawn یک بازی بسیار زیبا با محیطی خارق‌آلعاده است که می‌توان اظهار کرد از برترین بازی‌های چند ساله گذشته بود.

انتشار بازی Horizon: Zero Dawn برای رایانه‌های خانگی

مدت زیادی بود که افراد و طرفداران این عنوان دوست داشتند بدانند بازی مذکور بر روی یک سیستم رایانه‌ای قوی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، پس از مدتی شرکت Guerilla با اعلام رسمی اظهار کرد که قصد دارند با انتشار بازی محبوبشان بر روی رایانه‌های شخصی پاسخی به این سوال بدهند. این عنوان قرار شده تا در اواخر سال جاری بر روی سیستم‌های رایانه شخصی منتشر شود و حالا کاربران زیادی انتظار آن را می‌کشند.

شرکت سازنده همچنین توانسته تا الان مراحل قابل توجه‌ای را در توسعه این پروژه طی کند. با این حال اخبری منتشر شده که خبر از حذف برخی نقاط کلیدی و قابلیت‌ها در بازی شده است. مدیر روابط عمومی شرکت Guerilla Games، آنی ون در زندن طی مصاحبه اخیر خود تایید کرد که نسخه منتشر شده بر روی رایانه‌های شخصی از قابلیت سر دادن میدان دید بهره‌مند نخواهد بود.

برخی قابلیت‌های بازی Horizon بر روی رایانه‌های شخصی موجود نخواهد بود

گفتنی است از زمان انتشار این اخبار بسیاری از دارندگان رایانه‌های شخصی از چنین مسئله‌ای ابراز ناراحتی کرده‌اند. بر اساس گفته‌های مدیر روابط عمومی این شرکت، چنین قابلیتی بر روی رایانه‌های شخصی، دید اصلی بازی را بیش از حد تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود حق مطلب ادا نشود.

وی همچنین گفت: " ما چندین راه و گزینه برای کاربران قرار خواهیم داد تا آن‌ها بتوانند هرگونه که تمایل دارند بازی خود را شخصی سازی کنند. با این حال ما احساس کردیم که امکان ایجاد تغییرات در ساختار FOV در بازی Horizon: Zero Dawn نیاز نیست در نتیجه کاربران از این یک مورد نمی‌توانند بهره‌مند یاشند". گفتنی است که این بازی قرار شده تا در تابستان سال جاری به بازار جهانی برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت از سامانه زنده آمار مبتلایان به کرونا رونمایی کرد


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.