افزایش چشمگیر آمار بازی‌های رایانه‌ای در هفته گذشته

تحقیقات اخیر نشانگر آن است که به دلیل خانه‌ ماندن تعداد بالایی از افراد، میزان مصرف و سپری کردن زمان بر روی بازی‌ها به حد زیادی افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز اخبار جالبی از یک منبع تحقیقاتی منتشر شد. طی این گزارش‌ها، ارقامی انتشار یافت که نشانگر آمار زمان صرف شده بر روی بازی‌های رایانه‌ای در دوران شیوع ویروس کرونا بود.

این آمار نشانگر رشد میزان زمان صرف شده برای بازی کردن است. بر اساس ارقام منتشر شده در این هفته منبع خبری متوجه ۷۵ درصد رشد نسبت به هفته گذشته بوده است.

آمار فعالیت افراد در جهان به هنگام ویروس کرونا

در ادامه پس از رشد بالای بازی‌های رایانه‌ای و شیوع محبوبیت آن‌ها در بین افراد، ترافیک صفحات وب با افزایش کلی ۲۰ درصد نسبت به هفته پیش در رتبه دوم قرار دارد. همچنین استریم ویدیو‌ها از سرویس‌های پخش آنلاین ویدیو و فیلم رتبه سوم را با ۱۲ درصد رشد نسبت به هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

نکته بسیار جالب درباره این آمار و تحقیقات آن است که استفاده از صفحات مجازی و برنامه‌های این چنینی بدون تغییر و رشد ثابت باقی مانده است. بر اساس گفته‌های این شرکت تحقیقاتی، سازمان‌های مخابراطی مربوط توانسته‌اند با توجه به افزایش کاربر، بازدهی مناسبی داشته باشند و گاهی برای امکان مصرف بیشتر این شرکت‌ها ظرفیت خود را افزایش دادند تا کاربران بتوانند استفاده بهینه از شرایط را داشته باشند.

افزایش چشمگیر آمار بازی‌های رایانه‌ای در هفته گذشته

گفتنی است که آمار محاسبه شده تنها به آمریکا اختصاص دارد و کشور‌های دیگر در این تحقیقات مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. یکی از محققان شرکت مذکور طی صحبت‌های خود اظهار داشت: " ما در حال حاضر موقعیت بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنیم. تیم ما سعی دارد تا به صورت پیوسته داده‌های مربوط به فعالیت کاربران را دریافت کند و مورد بررسی قرار دهد.

علت اصلی فعالیت ما آن است تا با انجام این گزارش‌ها، شرکت‌های مختلف را برای سرویس دهی منظم به کاربران آماده سازیم تا این مجموعه‌ها بتوانند به میزان تقاضا، سرویس لازم را عرضه کنند". در حال حاضر همچنان مشخص نیست که دورکار شدن میلیون‌ها آدم چگونه بر روی این ارزیابی تاثیر خواهد داشت و این که آیا شرکت‌ها قادرند به طور پیوسته نیاز این افراد را برآورده کنند و یا در این امر دچار مشکل خواهند شد.


بیشتر بخوانید: عنوان بازسازی شده Comand & Conquer به زودی در دسترس قرار می‌گیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار