شهردار اصفهان از توزیع ۱۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان خبر داد.

نوروزی شهردار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: شهرداری همه امکانات خود را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده است. برخی کار‌ها مانند ضد عفونی شهری و اقدامات آموزشی برای مردم به صورت شبانه روزی  توسط  تیم‌های مختلف انجام می‌شود  و هیچ نقطه‌ای از شهر نیست که این امکانات در آن موجود نباشد.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار بسته مرکب از امکانات لازم برای مقابله با کرونا آماده شده تا در بخش های شهری کمتر برخوردار شهر توزیع شود. برای توزیع نیرو‌های بسیج و مردمی هم کمک می‌کنند.

شهردار اصفهان افزود: دو کارِ مهم  که در رابطه با نیروهای  شهرداری انجام گرفت اول مرخصی بسیاری از نیرو‌ها بود که از آنان خواستیم یا به صورت دورکاری فعالیت کنند و یا از مرخصی استفاده کنند اما نیروهای دیگر مانند مدیران و معاونان که حضورشان ضروری است در ایام نوروز مرخصی هایشان لغو شده، چون شهرداری باید مستمر کار کنند.

نوروزی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری آماده باش است تا پیام‌ها، پیشنهاد و انتقادات مردم را بشنود و راهنمایی‌ها را دریافت کند تا از دل نقد‌ها راه ههای مقابله با مشکلات را پیدا کند.

او افزود: هرچند امسال زیباسازی شهری مانند سال های گذشته انجام نشد اما تاحدی شهر را برای استقبال نوروز آماده کردیم تا روح نشاط در شهر باشد تا هرکسی فقط و فقط برای کار ضروری بیرون آمد روحش نشاط را در شهر احساس کند.

عمده فعالیت شهرداری در سال ۹۹

شهردار اصفهان تاکید کرد: هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در برخی برنامه ها وقفه ایجاد شده اما در حوزه عمرانی کار‌های ما ادامه دارد و همه طرح‌های نیمه کاره تکمیل  و طرح‌های جدید شروع می‌شود.

نوروزی گفت: طرح عمرانی میدان امام حسین که میتوانست دو سال به طول بیانجامد ۲۸ روزه تمام شد و انقلاب عمرانی طرح های شهری  تا برون رفت شهر از مشکلات ادامه دارد.

او ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هم طرح خط دو مترو به سرعت جلو می‌رود هرچند کرونا تا حدی فرصت را گرفته، ولی کار پیش میرود و امیدواریم طرح تراموای اصفهان  را هم سال آینده شروع کنیم.
 

نوسازی ناوگان اتوبوس رانی

شهردار اصفهان گفت: در ناوگان اتوبوس رانی هم ۱۰ درصد اتوبوس نو به ناوگان اضافه و بازسازی ۷۰۰ اتوبوس انجام شده است.
 
نوروزی ادامه داد:  با تدابیر لازم بودجه ۶ هزار میلیارد بودجه در راستای خدمت رسانی تحقق پیدا کرد سال آینده با تدابیر و خلاقیت به مردم خدمت می کنیم.

او ادامه داد: شهر دوستدار کودک مسیر رسیدن به آنچه که باید در یونیسف اقدام شود را طی می‌کند و بزار لازم این است که زیرساخت‌ها را در شهر فراهم کنیم که ما داریم به این هدف نزدیک می‌شویم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.