کمک خیران به جهاد با کرونا

خیران استان مرکزی با کمک مالی به بیمارستان و هلال احمر به کمک جبهه مقابله با کرونا آمدند.

کمک خیران به جهاد با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در روز‌هایی که مردم و نیروهای بهداشت و درمان درگیر فعالیت جهادی مقابله با ویروس کرونا هستند خیرین هم دست به کار شدند و با کمک‌های مادی، برای مردم و سلامتی شان تلاش می‌کنند.

محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: نوابی خیر نیکو کار اراکی ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد به جبهه مقابله با کرونا در هلال احمر کمک کرده است.

محمدی افزود: بدنبال کمک این خیر داوطلبان جمعیت هلال احمر با تلاش ۴۰ نفر روز در کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده بطری‌های یک لیتری الکل ضد عفونی کننده سطوح را تهیه کرده و روانه اماکن عمومی پرتجمع، پادگان‌ها و آسایشگاه‌ها می‌کنندو به صورت رایگان توزیع می‌کنند تا کمیبه پیشگیری از شیوع کرونا باشد.

او اضافه کرد: تاکنون ۲۰۰ هزار بطری مواد ضدعفونی به مناطق مختلف ارسال شده و می‌توانیم تا یک میلیون بطری یک لیتری آماده و درب منزل تحویل مردم بدهیم.

کمک یک خیر به بیمارستان معین کرونا در اراک

خیر نیکوکار مقصودی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه بسته بهداشتی مبتلایان به ویروس کرونا به حساب بیمارستان خوانساری اراک واریز کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.