۵ هزار جهادگر استان مرکزی در خدمت مبارزه با کرونا

۱۳۰ گروه جهادی در استان مرکزی کار کمک به مقابله با شیوع کرونا را در بین مناطق محروم برعهده دارند.

۵ هزار جهادگر استان مرکزی در خدمت مبارزه با کرونامحترمی رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص خدمات و ماموریت این نهاد مردمی در مناطق محروم برای مقابله با شیوع و گسترش کرونا گفت: همزمان با شیوع کرونا در استان مرکزی و کشور بسیج و بسیج سازندگی برای خدمت به مردم در این عرصه وارد میدان شد.

محترمی افزود: ۵ هزار جهادگر در قالب ۱۳۰ گروه جهادی، ضدعفونی معابر و اماکن، توزیع اقلام بهداشتی، تولید ماسک بهداشتی و آموزش و اطلاع‌رسانی را تاکنون انجام داده اند.

او اضافه کرد: اکنون ۲۸ کارگاه تولید ماسک بسیج سازندگی زیر نظر شبکه بهداشت در حال تولید ماسک بهداشتی روزانه ۱۸ هزار عدد ماسک تولید و در اختیار مناطق محروم و روستایی قرار می‌دهند.

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی ذر بین مناطق محروم و روستایی فعال هستند با توجه به اینکه شیوع کرونا به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خسارت وارد کرد و مردم مستضعف جامعه در این قضیه متضرر شدن ۳ هزار بسته سبد معیشتی در قالب سبد کالا به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از سوی گروه‌های جهادی و پایگاه مقاومت بسیج در مناطق محروم و روستایی توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.