باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد با ارائه بسته‌ای آموزشی به نام شاگرد اول از ظرفیت فضای مجازی فرصتی رایگان در میان دانش آموزان سراسر کشور ایجاد کند.

شاگرد اولبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تعطیلات متعدد در طول سال تحصیلی و کاهش زمان آموزش، باشگاه خبرنگاران جوان در اقدامی خودجوش با راه اندازی بسته ای آموزشی به نام شاگرد اول از ظرفیت فضای مجازی و سایت موجود بهره گرفته و با همکاری جهادی معلمان مجرب فرصتی رایگان به منظور برقراری عدالت آموزشی در میان دانش آموزان سراسر کشور ایجاد کرده است.

در این بخش به تدریج دروسی که بیش از سایر دروس برای تفهیم نیاز به آموزش معلمان دارد در مقاطع تحصیلی مختلف در نظر گرفته شده است و بارگذاری می شود تا دانش آموزان با حداقل امکانات امکان تماشای این مباحث آموزشی و فرصت یادگیری را داشته باشند.

در گام اول با توجه به شرایط خاص کشور و بحران بیماری کرونا و روزهای پایانی سال بخشی از دروس که به مدد همراهی و همکاری افتخاری و خیرخواهانه معلمان آماده شده است با اولویت آموزش دروسی که قرار بود در اسفند و فروردین تدریس شوند و اکنون با تعطیلات اجباری مواجه شده اند ، روی سایت قرار می گیرد.

برای مشاهده این بخش و استفاده از ویدئوهای آموزشی، به صفحه شاگرد اول مراجعه کنید

شاگرد اول؛ آموزش دروس مقاطع مختلف تحصیلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ببخشید اما باید فکر کسانی که به تلفن هوشمند و کامپیوتر دسترسی ندارند هم بود .
آخرین اخبار