سردار آقاخانی گفت: نیرو‌های پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) را نخواهند داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آماده‌باش کامل نیرو‌های انتظامی و پلیس در محوطه بیرون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: در حال حاضر در جلسه شورای تأمین در داخل حرم مطهر تشکیل‌شده است و هرگونه تصمیمی که اتخاذ شود ما مجری آن خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: نیرو‌های پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) را نخواهند داد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه حضور و ورود نیرو‌های پلیس به حرم مطهر لازمه دستور و مجوز‌های لازم است، گفت: چنانچه ابلاغ به ما شود که با عوامل تحصن‌کننده برخورد کنیم توسط نیرو‌های حاضر در محل این اقدام را صورت خواهیم داد.

 فرمانده انتظامی استان قم یادآورشد: کسی اجازه سو استفاده از برخی از فیلم‌ها که در فضای مجازی منتشرشده است را ندارد و نیرو‌های امنیتی هم اجازه اجرایی شدن این تهدید‌ها را نخواهند داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار