عملیات خط کشی طولی ۱۷ هزار متر از پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیر همسطح توحید اجرا شد.

اجرای عملیات خط کشی پروژه بلوار کردستان به بلوار ساحلیعرفان فتحی مدیر شهرداری منطقه دو سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  از انجام عملیات خط کشی طولی ۱۷ هزار متر طول پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع توحید خبر داد و اعلام کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی، نظم دهی به ترافیک شهری، سهولت در تردد وسایل نقلیه و منظم نمودن حرکت وسایل نقلیه عملیات خط کشی این مسیر اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اظهار داشت: ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه و انجام عملیات خط کشی معابر و خیابان‌های اصلی یکی از راه‌های جلوگیری از تصادفات است.

او عنوان کرد: با توجه به تکمیل پروژه اتصال بلوار کردستان - بلوار ساحلی و تقاطع توحید عملیات خط کشی طولی این تقاطع در راستای افزایش ضریب ایمنی، نظم دهی به ترافیک شهری، سهولت در تردد وسایل نقلیه و منظم نمودن حرکت وسایل نقلیه در دستور کار قرار گرفت.

فتحی از اجرای عملیات خط کشی طولی ۱۷ هزار متر طول پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع توحید خبر داد و اعلام کرد: طول این بلوار ۲۳۰۰ متر بوده که عملیات خط کشی آن در دو لاین رفت و برگشت و همچنین خط کشی تقاطع غیرهمسطح توحید انجام شد.

مدیر شهرداری منطقه دو تصریح کرد: نهال کاری مسیر بلوار کردستان به بلوار ساحلی انجام شده و بزودی هم عملیات رنگ آمیزی جداول این مسیر هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.