فرماندار بیجار از تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا برای تعطیلی بازار سرپوشیده و سنتی و برخی واحد‌های صنفی این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار گفت: در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، دستور تعطیلی واحد‌های صنفی بازار و اصنافی که در مسیر‌های پردد بخصوص مسیر‌های منتهی به بازار سنتی شهر هستند، اعلام و این مورد اجرایی شد.

او افزود: پیش از این اقدام، جلسه مشترک اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت با اتحادیه‌های صنفی در شهرستان برگزار گردید و نظرات و راهکار‌های همیاری در امر مهم پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار بیجار تاکید کرد: در تعطیلی اصناف شهرستان، مساله مهم تامین کالا‌های اساسی مردم است لذا صنوفی همچون خبازی، سوپرمارکت، موادپروتئینی، میوه و تره بار دایر هستند و باقی صنوف از دیروز تا اطلاع ثانوی از ستاد پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

او با تقدیر از همراهی و همکاری مردم، اصناف و بازاریان، خیرین، فعالان مدنی و اجتماعی، فعالان فضای مجازی، اقشار مختلف و کارکنان ادارات و نهاد‌های شهرستان و عذرخواهی بابت تعطیلی کسب و کار‌ها در راستای حفظ سلامت عمومی خواستار رعایت تمام نکات بهداشتی از سوی شهروندان برای مهار و کنترل ویروس کرونا شد.

ورمقانی یادآور شد: به منظور مقابله با بحران شیوع کرونا به صورت شبانه در چند نقطه شهرستان به صورت همزمان با همکاری خیرین، شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار اقدامات گندزدایی معابر و اماکن عمومی در دست انجام است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.