جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان تعطیل نمی‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان شایعه تعطیلی جایگاه‌های استان را به دلیل شیوع کرونا تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یدالله زندی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و برنامه تعطیلی در روز‌های آتی وجود نخواهد داشت.

او از مردم خواست بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول در طول مدت شبانه‌روز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه روزانه به طور مستمر جایگاه‌های عرضه سوخت سمپاشی و گندزایی می‌شود، اضافه کرد: مردم در حد امکان کار سوختگیری را به پرسنل جایگاه‌ها واگذار کنند تا مشکلی از لحاظ سلامت آنان را تهدید نکند.

زندی با اشاره به اینکه به پرسنل جایگاه‌ها توصیه شده کار سوختگیری را خود انجام دهند، افزود: در صورت تمایل، رانندگان خود با رعایت موارد بهداشتی اقدام به سوختگیری کنند.

او یادآور شد: ممکن است برخی جایگاه‌داران امکان تهیه لوازم بهداشتی را در شرایط کنونی نداشته باشند، بنابراین رانندگان در هنگام مراجعه به جایگاه‌ها حتما دستکش یکبار مصرف همراه داشته باشند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.