فورد یکی از کارخانه‌های خود را به دلیل ویروس کرونا تعطیل کرد

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، فورد یکی از کارخانه‌های خود را به مدت یک هفته به دلیل ویروس کرونا تعطیل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها تمام جهان مشغول مبارزه با ویروسی هستند که ظرف مدت کوتاهی توانست خود را از چین به دیگر کشور‌ها برساند. این ویروس که مطمئنا همه ما آن را می‌شناسیم کرونا است که تاکنون افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا به آن مبتلا شده‌اند.

شیوع ویروس تاکنون باعث لغو شدن بسیاری از رویداد‌های بزرگ سال شده است. از این رویداد‌ها می‌توان به E3 اشاره کرد که افراد زیادی منتظر آن بودند. اما این ویروس تنها رویداد‌ها را لغو نکرده و باعث بسته شدن چند شرکت نیز شده است. تا به امروز بعضی از شعبه‌های سامسونگ و ال‌جی به دلیل این که کارمندان به این بیماری مبتلا شده بودند برای چند روز بسته بوده‌اند و پس از پاک‌سازی کامل دوباره باز شده‌اند. اما این بار این ویروس خود را به یکی از شرکت‌های خودروسازی رسانده و تمام تلاش خود را برای بسته شدن آن کرده است.


بیشتر بخوانید: احتمال لغو نمایشگاه E3 امسال به علت شیوع کرونا


فورد یکی از کارخانه‌های خود را به دلیل ویروس کرونا تعطیل کرد

کرونا به فورد هم رسید

به تازگی مشخص شده که شرکت فورد یکی از شعب خود را به دلیل ابتلای بعضی از کارمندانش برای مدتی بسته است. فورد روز یکشنبه به یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که کارخانه اسپانیایی خود را در منطقه شرقی والنسیا از روز دوشنبه به مدت یک هفته می‌بندد. این شرکت دلیل کار خود را مثبت بودن آزمایش ویروس کرونای سه نفر از کارکنان خود اعلام کرد. سخنگوی این شرکت گفت: "ما طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد مثبت COVID-19 در کارخانه فورد والنسیا داشته ایم. "

این مکان یکی از بزرگترین کارخانه‌های فورد در خارج از آمریکا است. این کارخانه بیش از ۷۰۰۰ کارگر دارد و بیش از ۴۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه در سال تولید می‌کند که شامل سدان متوسط Mondeo و مینی بوس‌های Galaxy و S-MAx می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار