علاوه بر تعطیلی سینما‌های دو شهر نیویورک و لس آنجلس مکان‌های دیگر این دوشهر مثل باشگاه‌های بولینگ و چند مورد دیگر بسته شده اند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، شهردار لس آنجلس بی دی بلاسیو و شهردار لس آنجلس اریک گارستی به همه سینما‌های شهر‌های خود دستور دادند که در مقابله با بحران جهانی ویروس کرونا بسته شوند. اقدامی که برای دو مورد از بزرگترین و شلوغ‌ترین شهر‌های این کشور بی سابقه است.

دستور دی بلاسیو همچنین شامل بسته شدن باشگاه‌های شبانه، خانه‌های تئاتر کوچک و همچنین سالن‌های کنسرت می‌شود. فعالیت رستوران‌ها و کافه‌ها نیز به ارسال و تحویل غذا محدود می‌شود. این تعطیلی‌ها از ساعت ۹ صبح سه شنبه ۱۷ ماه مارس آغاز خواهد شد.

گارستی این خبر را به صورت پخش زنده اعلام کرده بود و این تعطیلی‌ها شامل باشگاه‌های ورزشی، مکان‌های مربوط به بولینگ و باشگاه‌های شبانه نیز می‌شود. او گفت فروشگاه‌ها و بانک‌های مواد غذایی به همراه داروخانه‌ها باز خواهند ماند. او همچنین به تعطیلی سینما‌ها دستور داده، اما به منظور تشویق مردم به حمایت از رستوران‌ها و مشاغل کوچک، خدمات ارسال به خانه و تحویل آن فراهم است.

او همچنین از مردم خواست که از هجوم به فروشگاه‌ها خودداری کنند چرا که او کل شهر را تعطیل نمی‌کند.

تعطیلی در نیویورک و لس آنجلس در حالی صورت گرفته که مقامات محلی چنسیلوانیا و نیو جرسی به سینما‌ها دستور تعطیلی را صادر کرده بودند که شامل یکی از مهمترین سینما‌های این کشور نیز می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.