نماینده موسس مجتمع مدارس وابسته به اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت:آموزش مجازی و هوشمندسازی مدارس به منظور کاهش فاصله تحصیلی دانش آموزان و جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ اجرایی شد.

سیامک یگانه  نماینده موسس مجتمع مدارس وابسته به اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: هوشمندسازی مدارس و آموزش مجازی دانش آموزان در مدارس وابسته در جلسه‌ای با حضور مدیران این مراکز آموزشی در محل بندر شهید بهشتی بررسی و راهکار‌های پیشنهادی ارائه شد.

سیامک یگانه گفت: این اقدام در راستای کاهش فاصله تحصیلی دانش آموزان به دنبال مخاطرات و شیوع ویروس کرونا، در پایه‌های مقاطع مختلف تحصیلی اجرا می‌گردد.

وی افزود: در همین راستا مقدمات ایجاد مدارس و کلاس‌های مجازی فراهم و اجرایی گردید و مقرر شد معلمین مدارس از طریق نرم افزار مجازی در نظر گرفته شده توسط والدین نسبت به ثبت نام دانش آموزان و برگزاری کلاس‌ها اقدام نمایند.

 مجتمع مدارس وابسته به بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقاء سطح آموزشی شهرستان احداث و با تعداد قریب به ۱۴۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف دخترانه و پسرانه با مدرن‌ترین تجهیزات کمک آموزشی فعالیت می‌نماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار