رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیریم و به آن عمل کنیم تا برای خود و دیگران مشکل و دردسر درست نکنیم.

توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیریم و به آن عمل کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام اینکه وظیفه ملی و انسانی اقتضا می­کند کلیه توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیریم وبه ان عمل کنیم گفت: با رعایت نکات برای خود و دیگران مشکل و دردسر درست نکنیم.

او افزود: یکی از آیین­های خوبی که همه ساله برگزار می­شد رفتن به زیارت اهل قبور بود که پنج شنبه آخر سال صورت می­گیرد، اما امسال با توجه به ویروس منحوس کرونا باید همه رعایت کنیم.

انجم شعاع با اشاره به اینکه زیارت اهل قبور را به زمان دیگری که مناسب است موکول کنیم تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود اظهار کرد: وظیفه انسانی، شرعی و دینی همه ماست جلوگیری کنیم و با دادن صدقه که سفارش ائمه معصومین «علیه السلام» می‌باشد و همچنین تلاوت قرآن و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله وسلم)، موجبات شادی روح عزیزانمان را که به رحمت ایزدی پیوستندرا فراهم کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار