طرح تردد خودرو‌های سواری بر مبنای زوج یا فرد پلاک خودرو از فردا در سطح شهرستان سنندج اجرا می‌شود.

اجرای طرح زوج و فرد پلاک خودرو در سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ برزو مرادی رئیس پلیس راهور کردستان بیان کرد: در راستای اجرای تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در استان کردستان از فردا طرح زوج و فرد از درب منازل در سنندج به مرحله اجرا در می‌آید.

او افزود: بر این اساس فردا فقط پلاک‌های زوج حق تردد در سطح شهر سنندج را خواهند داشت و در خصوص دیگر پلاک‌ها اعمال قانون صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: فعلاً تصمیمی برای روز جمعه صورت نگرفته و به محض تصمیم در این خصوص نیز اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه‌های رسمی استان انجام خواهد شد.

سرهنگ مرادی یادآور شد: منظور از زوج و فرد رقم آخر پلاک خودرو‌ها است و این طرح از صبح دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ شب به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۰:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
آخه کسی نبود بگه انیشتین من نتونم ماشینم رو بیرون بیارم برای رفتن به محل کارم باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنم که امکان ابتلا به کرونا رو افزایش میده. واقعا ما دشمن می خوایم چیکار تا همچین مسئولینی داریم
Iran (Islamic Republic of)
فتحی
۱۳:۲۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
طرح زوج فرد کردن برای الودگی هوا استفاده میشه کارمندها و مخصوصا گارگران نانوایها در این صورت باید از تاکسی استفاده بکنند و مبتلا بشن و در هنگام کار اون رو انتقال بدن در این شرایط باید مردم رو تشویق به استفاده از وسایل شخصی بکنند نه وسایل عمومی چرا همچی تو ممتکت ما برعکسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مگه مشکل ترافیک داریم؟!
برای ایزوله شدن استفاده خودروی شخصی بهتره
اصلا نهادهای پزشکی باید اینو نظر بدن
Iran (Islamic Republic of)
فتحی
۱۳:۳۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم اینجا که اروپا که نیست اینجا همه چی برعکسه من شما نمیدونیم اساتید بهتر شرایط رو درک میکنن