داور بین المللی کاراته گفت: مطمئن هستم جواد سلیمی کرسی خود را در شورای کاراته جهانی پس می‌گیرد.

جعفری: حذف سلیمی از شورای کاراته موقتی خواهد بود/ دسیسه چینان خاک تاتامی نخورده اندموسی جعفری داور بین المللی و دبیر کمیته داوران کاراته کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد دسیسه برخی از افراد در داخل کشور به منظور حذف جواد سلیمی از کرسی داوری جهانی کاراته بیان کرد: من مطمئن هستم حذف نام سلیمی از شورای داوران کاراته موقتی است. سلیمی بزرگمنش و سطحش بالاتر از این کار‌هایی است که برخی افراد برای خدشه دار کردن جایگاه او می‌کنند.

حسادت دسیسه چینان روح کاراته را خدشه دار می‌کند

او افزود: برخی‌ها در خلوت خود از اینکه نام سلیمی از شورای کاراته حذف شد خوشحال هستند، اما فکر نمی‌کنم این حسادت‌ها معنی اصلی کاراته را برساند. کی ما دیدیم که فردی مانند سلیمی بتواند تا به این اندازه به اوج برسد؟ من حتی فکر می‌کنم دیگر کسی مانند او را در کاراته نخواهیم داشت. متاسفانه دنیای افردی که از حذف سلیمی خوشحال هستند کوچک است و کوچک فکر می‌کنند. آن‌ها تنها جایگاه افراد را در نظر می‌گیرند و به ایران فکر نمی‌کنند.

افرادی که برای سلیمی دسیسه چیدند، کاراته کا نیستند

او در ادامه بیان کرد: این افراد کاراته کا نیستند، خاک تاتامی را نخورده اند و روح بزرگی ندارند. کسی که به خود اجازه همچین کاری را می‌دهد کاراته کا نیست. کسانی که این راه را انتخاب کرده اند رشته خود را عوض کنند, چون این بی اخلاقی‌ها با روح اصلی کاراته سازگار نیست.

او در ادامه این بحث بیان کرد: این افراد کاراته کا نیستند، خاک تاتامی را نخورده اند و روح بزرگی هم ندارند. کسی که به خود اجازه همچین کاری می‌دهد کاراته کا نیست. کسانی که این روش را پیشه کرده اند رشته خود را عوض کنند، چون این بی اخلاقی‌ها با روح اصلی کاراته سازگار نیست.

سلیمی جایگاه جهانی خود را پس می‌گیرد

داور بین المللی کاراته کشورمان اظهار کرد: امیدوارم افرادی که برای حذف سلیمی دسیسه چیدند، به خودشان بیایند. مطمئن باشید سلیمی انقدر جایگاه بالایی دارد که می‌تواند با حواشی هم که پیش آمده باز هم جایگاه خود را به دست بیاورد. نباید از زحمات او در کاراته به این سادگی چشم پوشی کرد.


بیشتر بخوانید: بازیکنان دانشگاه آزاد شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار