مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از توزیع سه هزار ماسک، دستکش و لباس کار بین پاکبانان و نیرو‌های خدماتی شهرداری سمنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا پیوندی ظهر شنبه در نشست کمیته مقابله با کرونای شهرداری سمنان به میزبانی این نهاد، ضمن بیان اینکه سه هزار عدد دستکش و ماسک و تجهیزات کار به پاکبانان شهر سمنان داده‌شده است، گفت: این اقدام برای مقابله با کرونا و ارتقای حفاظت شخصی پاکبانان صورت گرفته است.

او افزود: با آغاز فصل سرما و شیوع ویروس کرونا دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۲۰۲ عدد لباس کار و ۲۰۲ عدد دستکش ضد اسید برای ایمن بودن پاکبانان از ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان خریداری، بسته‌بندی و به آنان اهداشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان محافظت از مردان همیشه در صحنه در مقابله با ویروس کرونا در روز‌های پرکار پایان سال را هدف این طرح دانست و تصریح کرد: سالانه یک بادگیر و یک جفت کفش هم خریداری و در آغاز فصل پاییز به ۲۰۲ نفر از پاکبانان و رانندگان تحویل داده می‌شود.

پیوندی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان هر شش ماه برای تعداد ۲۰۲ پاکبان و رانندگانی که در سطح شهر سمنان فعال هستند خریداری و به این عزیزان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.