فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: تمامی ادارات این شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی مرکز نیکوکاری شهید سعید علیزاده ضدعفونی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: ضدعفونی ادارات، بانک‌ها، نهاد‌های دولتی و غیردولتی، معابر پرتردد، بوستان‌ها و عابر بانک‌های سطح شهر دامغان توسط بسیجیان با نظارت این مرکز نیکوکاری انجام شد.

او اظهارداشت: انجام این اقدام‌ها توسط گردان بسیج سازندگی و فاتحین دامغان و با هزینه مالی این مرکز انجام می‌شود.

تقی‌پور به ایجاد ۶ پایگاه سلامت توسط این مرکز اشاره کرد و گفت: این پایگاه‌های سلامت در سطح شهر به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به توزیع ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی کننده و بروشور‌های آگاهی بخش بین مردم پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: همه باید درکنار هم برای جلوگیری از شیوع این ویروس تلاش کنیم.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری شهید سعید علیزاده نیز در گفتگو با ایرنا، افزود: خیران دامغانی تاکنون ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور مقابله با این ویروس به این مرکز اهدا کردند.

زهرا تیموری اظهار داشت: تاکنون ۱۰ دستگاه سم پاش توسط این مرکز خریداری و ۳۰ دستگاه نیز توسط خیران به صورت موقت به این مرکز اختصاص یافت تا بتوانیم کار ضدعفونی را به راحتی انجام دهیم.

او اضافه کرد: تاکنون بیش از چهار هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح شهر مصرف شده است.

تیموری تصریح کرد: تولید ۴۰۰ محافظ صورت برای پرستاران بیمارستان، توزیع بیش از ۲ هزار ماسک و بیش از ۱۰۰ ژل ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات این مرکز است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری شهید سعید علیزاده گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی کننده بین قشر نیازمند جامعه هدف شهرستان توزیع شده است که این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار