مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : افراد با دقت به پرسش‌های سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا، پاسخ دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سارا شاه‌آبادی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا، گفت : افراد از طریق مرورگر‌های فایرفاکس و کروم می‌توانند به سامانه به نشانی salamat.gov.ir وارد شوند.

او گفت : افراد پس از ورود به این سامانه و تکمیل پرسشنامه مربوطه و وارد کردن شماره تلفن همراه، پیامکی در مورد وضع سلامتی خود دریافت خواهند کرد.

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این سامانه پس از ورود و پاسخ به پرسش‌های موجود، چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شود، از طریق ارسال پیامک راهنمایی لازم به او ارائه خواهد شد.

او از مردم خواست سوال‌های مطرح شده در پرسشنامه را با دقت پاسخ دهند و گفت: بهورزان و مراقبان سلامت از طریق اطلاعات ثبت شده مردم در سامانه سیب، پیگیر وضعیت افراد مشکوک می‌شوند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه در وضعیت قرمز هستیم، گفت: طی ۲ هفته آینده اگر مردم رعایت نکنند و در خانه نمانند با مشکل جدی روبه‌رو خواهیم شد.

او گفت: ویروس کرونا در هوا معلق نیست، روی سطوح می‌نشیند و ماندگاری طولانی مدت دارد که با ضدعفونی سطوح می‌توان آن را از بین برد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.