مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های گسترده در ارتباط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط این دانشگاه در استان، گفت : یکی از شیوه‌های اطلاع‌رسانی تماس با مشترکان تلفن ثابت در سطح استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری شرکت مخابرات استان پیام‌های هشداری بهداشتی و توصیه‌ای خود را به منازل ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان کرمانشاه از طریق تماس با شماره‌های ثابت اعلام می‌کند.

او گفت : در این تماس‌ها، پیام‌هایی با موضوعات پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا، چگونگی جلوگیری از ابتلا به این ویروس و راهکار‌های مقابله با آن در قالب فایل‌های صوتی پخش می‌شود.

او افزود: پیام صوتی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با موضوع هشدار اعلام وضعیت قرمز و هشدار جدی یک بحران فراگیر به عنوان اولین پیام از طریق تلفن‌های ثابت به مردم کرمانشاه اعلام شد.

محمدی افزود: انتقال پیام به شهروندان از طریق تلفن‌های ثابت از روز جمعه ۲۳ اسفند آغاز شده و به حسب ضرورت تا فروکش کردن بحران ویروس کرونا در استان ادامه دارد.

 او،گفت: همچنین پیام‌های بهداشتی از طریق وزارت بهداشت نیز به شماره تلفن‌های همراه مشترکان در استان ارسال می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این دانشگاه از ابزار‌ها و تریبون‌های مختلف برای اطلاع رسانی در زمینه ویروس کرونا استفاده می‌کند.

محمدی افزود: اطلاع رسانی به صورت شبانه روزی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی ادامه دارد و از مردم نیز درخواست می‌کنیم به این توصیه‌ها توجه نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.