مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و چهارم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران پلیس و امنیت عمومی این شهرستان از فعالیت غیر مجاز یک واحد صنفی در فروش مواد محترقه مطلع شدند و در بازرسی از آن ۶ هزار و ۱۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

به گفته سرهنگ رشید تبار، یک نفر در این خصوص دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از شهروندان خواست: از طریق تلفن ۱۱۰ فعالیت افراد سود جو و فرصت طلب را به پلیس اطلاع دهند.

فروش غیر مجازدارو در خواروبار فروشی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: بنا اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش غیر مجاز داروی پزشکی در یکی از روستا‌های شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ رشید تبار افزود: با تلاش ماموران واقدامات اطلاعاتی صورت گرفته محل نگهداری دارو‌ها که یک مغازه خواروبار فروشی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، ۵ هزار قلم انواع داروی مسکن و آنتی بیوتیک کشف شد.

او با اشاره به اینکه دارو‌های کشف شده فقط با مجوز وزارت بهداشت باید در اختبار داروخانه‌ها قرار می‌گرفت عنوان کرد: متصدی خواروبار فروشی دستگیر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف یک دستگاه خودرو سمند سرقتی

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مدرس حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو سمند با ۲ سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف آن را دادند.

سرهنگ خدایی افزود: پس از دستور ماموران برای توقف خودرو، راننده به اخطار پلیس توجهی نکرد و با حرکات مخاطره آمیز قصد متواری شدن از محل را داشت.

او ادامه داد: با استعلام شماره پلاک از سامانه پلیس محرز شد خودرو مذکور چندی پیش از استان تهران به سرقت رفته است که با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ پس از تعقیب وگریز در محدوده خیابان طالقانی متوقف و ۲ نفر سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ از شهروندان خواست خودرو‌های خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان معمولا سراغ خودرو‌هایی می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.