مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور با یک دستگاه کامیون به پایتخت را دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله پس از هماهنگی با پلیس یزد اکیپی از ماموران آن پلیس و هدایت اطلاعاتی پلیس قزوین با استقرار در محور‌های مواصلاتی استان به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

او عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد حین کنترل خودروها، کامیون بنز مورد نظر را در "مهریز" یزد شناسایی و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اذعان داشت: ماموران در بازرسی از کامیون حامل خیار ۴۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار جاسازی شده بود، کشف کردند.

او گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و خودروی متهم توقیف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان یزد معرفی شد.

کشف بیش از ۴۴ هزار مواد محترقه در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: از واحد صنفی متخلف در شهر محمدیه ۳۲ هزار ۵۹۵ عدد انواع محترقه کشف شد و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی همچنین در بازدید از چند واحد صنفی درگیر در سطح شهرستان ۱۱ هزار و ۹۰۵ عدد انواع مواد محترقه کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیر کردند.

کشف ۶ هزار مواد محترقه غیر مجاز در آوج

فرمانده انتظامی آوج گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند ۲ نفر که در توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: در بازرسی از محل فعالیت آنان ۶ هزار مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.

دستگیری سارقان خودرو و کشف خودروی مسروقه در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموان گشت کلانتری ۲۱ حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید با ۲ سرنشین مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودروی پراید مسروقه و چند روز قبل از حوزه استحفاظی کلانتری "۱۳ باهنر به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: پس از احراز سرقت خودرو ماموران در اقدامی غافلگیرانه دو سارق را که قصد متواری شدن از محل را داشتند دستگیر کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.