شب گذشته شورایاران منطقه ۱۹ با حضور در مقابل مجموعه الزهرا واقع در خیابان دولتخواه جنوبی درب این مجموعه را آتش زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تعدادی از شورایاران منطقه ۱۹ شهرداری تهران با حضور در مقابل مجموعه الزهرا واقع در خیابان دولتخواه جنوبی نسبت به تجهیز این مجموعه برای قرنطینه احتمالی بیماران کرونایی واکنش نشان دادند و درب این مجموعه را به آتش کشیدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که از صبح امروز روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ و علی توکلی شهردار این منطقه سیاست سکوت را در مقابل اصحاب رسانه پیش گرفتند.

 

ماجرای آتش افروزی شب گذشته شورایاران منطقه ۱۹ در مقابل مجموعه الزهرا چه بود؟

زهرا نژاد بهرام عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات حادثه شب گذشته در مقابل مجموعه الزهرا در منطقه ۱۹ (خیابان دولتخواه جنوبی) گفت: شب گذشته بیش از ۳۰ نفر از اهالی به همراه تعدادی از اعضای شورایاری در مقابل مجموعه الزهرا تجمع کردند و نسبت به تجهیز این مجموعه برای قرنطینه بیماران کرونایی واکنش نشان دادند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: در ادامه این اعتراض، تعدادی از معترضان به آتش زدن سطل زباله در مقابل درب مجموعه الزهرا اقدام کردند که با حضور عوامل پلیس آتش خاموش شد.

نژاد بهرام تصریح کرد؛ با حضور عوامل پلیس و افرادی از معاونت خدمات اجتماعی شهرداری منقه ۱۹ به معترضان اعلام شد که مجموعه الزهرا واقع در دولتخواه جنوبی مکان انتخابی برای قرنطینه احتمالی بیماران کرونایی نیست و شهرداری قصدی برای تجهیز این مجموعه جهت پذیرش بیماران ندارد.

او با تأکید بر اینکه بر اساس دستورالعمل شهردار تهران در هر منطقه باید یک سوله مدیریت بحران برای قرنطینه احتمالی بیماران کرونایی خالی و تجهیز شود، گفت: در صحبت من با شهردار منطقه ۱۹ مشخص شد در صورت نیاز بوستان ولایت به عنوان مرکز قرنطینه بیماران کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف
آدمی را آدمیت لازم است
آخرین اخبار