بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون از این تیم جدا و به لیگ مالزی پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توحید لطفی بازیکن تیم فوتسال مس سونگون که در این فصل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود و همچنین توانست با مس به فینال لیگ برتر فوتسال برسد، اخیرا با پیشنهادی از سوی یکی از تیم های مالزیایی رو به رو شد و پس از توافق با مسئولان باشگاه پراک مالزی تصمیم گرفت به صورت قرضی و به مدت یک سال برای این تیم به میدان برود و لژیونر شود.

یک منبع آگاه در باشگاه مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره جدایی لطفی از این تیم اظهار داشت: لیگ کشور مالزی تازه کار حرفه‌ای خود را شروع کرده به دنبال این است که بازیکنان آینده دار و با تجربه‌ای را به لیگ کشورش اضافه کند تا در آینده حرف‌های زیادی برا گفتن داشته باشد. به همین دلیل تیم فوتسال پراک مالزی پیشنهادی را به توحید لطفی داد و او هم وقتی دید این پیشنهاد خوب است با مسئولان باشگاه صحبت کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که لطفی به صورت قرضی و به مدت یک سال برای این تیم بازی کند. همچنین قرار شد پس از اینکه قرارداد توحید لطفی با تیم فوتسال پراک مالزی تمام شد، او سال بعد دوباره به باشگاه مس سونگون بر گشته و برای این تیم بازی کند.

تیم فوتسال پراک مالزی فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر کشور اندونزی شد و باید دید توحید لطفی در فصل جدید چه عملکردی را می‌تواند در این از خودش نشان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار