رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در آستانه آغاز سال ۹۹، ۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد صفرپور رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد با بیان اینکه توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد، گفت: به همت اداره اوقاف ناحیه یک مشهد در آستانه آغاز سال ۹۹، ۵۰۰ بسته مواد غذایی از محل موقوفات مرتبط به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.
 
او با بیان اینکه ارزش هر بسته یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال است، ادامه داد: برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارانی اقلام تشکیل دهنده این بسته‌ها می‌باشد.
 
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: در جهت پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا، این اداره ۴۰۰۰ عدد ماسک به ارزش ۲۰ میلیون ریال را به همراه بسته‌های مواد غذایی در حاشیه شهر  توزیع خواهد کرد.
 
صفرپور افزود: از ابتدای امسال تاکنون در جهت اجرای نیات واقفین ۸۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال در حاشیه شهر توزیع شده است.

او تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه مشهد امسال موقوفات را با نیات مختلف امسال با ارزش ریالی ۱۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در قالب ۱۴ طرح که بیشتر این طرح‌ها فرهنگی بوده مانند مهر تندرستی، مهر تحصیلی، ضیافت الهی  در حاشیه شهر اجرای نیت کرده است.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.