اکیپ تشخیص و شناسائی موارد مشکوک مبتلا به کرونا در محور‌های اصلی مواصلاتی کردستان مستقر هستند

استقرار اکیپ‌های شناسایی موارد مشکوک به کرونا در محور‌های کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی فرامرزی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از استقرار اکیپ تشخیص و شناسائی موارد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در محور‌های اصلی مواصلاتی استان خبر داد.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین راهکار مقابله با کروناویروس، ماندن در منزل است لذا از مردم تقاضا دارم تا جایی که امکان دارد از مسافرت‌های غیرضرور خودداری کنند.

فرامرزی به مصوبات جلسات ستاد مدیریت پیشگیری از شیوع کروناویروس اشاره کرد و افزود: بر این اساس پذیرش میهمانان در تمامی مجموعه‌های تفریحی استان ممنوع است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستان و حوادث دانشگاه، بیان کرد: اکیپ‌های مستقر شده در محور‌های مواصلاتی استان علاوه بر انجام تست‌های اولیه از مسافرین جهت تشخیص و شناسایی موارد مشکوک مبتلا به کروناویروس، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علائم اولیه و شناسایی افراد مشکوک مبتلا به این بیماری، برای ادامه درمان و انجام آزمایشات مربوطه به بیمارستان‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا ارجاع شده و در صورت مثبت بودن سایر علائم و آزمایش تکمیلی، قرنطینه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار