فرماندار اندیمشک از اعمال محدودیت ترافیکی در بازار این شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همه مسیر‌های اصلی ورودی به بازار این شهرستان از امروز، چهارشنبه بسته شدند.

او بیان داشت: این تصمیم با هدف جلوگیری از اجتماع مردم در بازار شهرستان اتخاذ شده و در این زمینه محدودیت ترافیکی در مسیر‌های ورودی به بازار اعمال شد.

جهانگیری اظهار کرد: همه فروشگاه‌های پرازدحام در اندیمشک نیز تعطیل شدند، ضمن اینکه بازرسی مستمر از بازار این شهرستان انجام می‌شود.

به گفته فرماندار اندیمشک، هتل‌ها و مهمانسرا‌های شهرستان از پذیرش مسافر منع شده و اجاره دادن منزل به مسافران نیز ممنوع است.

این مقام مسئول به توقف قطار محلی اندیمشک - دورود نیز با توجه به حجم مسافران این قطار اشاره و تصریح کرد: تمهیدات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان اندیمشک از جمله راه آهن و پل زال اعمال شده است.

او اذعان داشت: تلاش شبانه روزی در اندیمشک برای پیشگیری از شیوع کرونا ادامه دارد ضمن اینکه راه‌های ورودی بهشت زهرای این شهرستان نیز بسته شده و برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم در این منطقه ممنوع است.

پیمان جهانگیری از شهروندان خواست از هرگونه تردد به سطح شهر خودداری کرده و اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

او اظهار داشت: اندیمشک ورودی خوزستان است و با توجه به ورود مسافران میلیونی در ایام نوروز از این نقطه به استان، تلاش جدی برای کنترل شدید وضعیت ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.