فرماندار جوانرود گفت‌ : تمامی ورودی و خروجی شهرستان کنترل و از ورود خودرو‌ها و افراد غیربومی به داخل این شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود فرماندار جوانرود گفت : با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد، تمامی ورودی و خروجی شهرستان جوانرود کنترل و از ورود خودرو‌ها و افراد غیربومی به داخل این شهرستان جلوگیری می‌شود.

او گفت : تمامی بار‌ها وسایل نقلیه در ورودی شهرستان قبل از ورود به شهرجوانرود ضدعفونی می‌شوند.

فرماندار جوانرود گفت: تمامی اماکن عمومی، مساجد، تالارها، مجالس عزا و عروسی، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه برای پیشگیری از شیوع این بیماری تعطیل هستند.

یوسفی افزود: بیشتر مالکان پاساژ‌های شهر جوانرود نیز اعلام کرده‌اند به مدت یک ماه از مستاجران کرایه‌ای بابت تعطیلی مغازه‌ها دریافت نخواهند کرد.

فرماندار جوانرود افزود: بازاریان و کسبه این شهرستان همواره در شرایط سخت با مردم و مسؤولان همگام بوده‌اند و اقدام داوطلبانه آنان برای تعطیلی بازار نقش مهمی از کاهش میزان مسافران و رفت و آمد مردم در داخل شهر دارد.

او از همراهی و همگامی مردم شهرستان جوانرود با مسؤولان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: ماندن در خانه و حضور نیافتن در اجتماعات می‌تواند مهمترین راه برای مقابله با این ویروس باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.