فرماندار گیلانغرب گفت : نصب و برپایی هرگونه چادر یا اسکان در مناطق طبیعی گردشگری این شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اکیپ‌های بهداشتی در ورودی شهرستان مستقر شده و نسبت به کنترل و همچنین ضدعفونی کلیه خودرو‌های ورودی اقدام می‌شود.

او گفت : هم اکنون ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهر هر روز انجام می‌شود و در سطح روستا‌ها نیز تاکنون در تمامی روستا‌های بخش مرکزی و ۸۰ درصد روستا‌های بخش گواور عملیات گندزدایی و ضدعفونی انجام شده است و این روند استمرار خواهد داشت.

فرماندار گیلانغرب همچنین از تعطیلی تمامی واحد‌های آرایشگری مردانه و زنانه تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: کمبود ماسک، ژل ضدعفونی و دستکش در شهرستان مشهود و این موضوع هم اکنون از طریق مبادی ذیربط برای تامین در دست پیگیری است.

او از ضدعفونی ۱۴۹ دستگاه تاکسی درون شهری گیلانغرب خبرداد و گفت: میوه، برنج، گوشت و شکر شب عید و ایام تعطیلات نوروز نیز خریداری و تامین شده و از ۲۵ اسفند توزیع خواهد شد.

علی رستمی دادستان گیلانغرب از برخورد با افراد سودجو خبر داد و افزود: دستگاه قضایی نحوه ارایه خدمات در سطح بازار را رصد می‌کند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.