استاندار کرمانشاه گفت : همه نهاد‌ها موظف هستند برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : کمیته نظارت موظف است اجرای کلیه مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا را رصد و پایش و در پیشگیری از شیوع این بیماری اهتمام جدی داشته باشند.

او گفت : شهرداری‌ها موظف هستند در یک برنامه ریزی مشخص نسبت به ضدعفونی اماکن عمومی اقدام و سیستم جمع آوری زباله‌ها ساماندهی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: در مرز‌ها اقدامات پیشگیرانه با نظارت جدی انجام شود و تأکید می‌کنیم در سراسر استان مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه مشارکت کنند.

بازوند گفت: مردم با نظارت جدی به احساس آرامش خواهند رسید و طبعاً از شیوع کرونا ویروس جلوگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه ارگان‌های دولتی و خصوصی باید در انجام تعهدات برای پیشگیری از کرونا همت ویژه داشته باشند؛ گفت: این کمیته با حضور نماینده دادستان با نهاد‌هایی که کوتاهی و قصوری در انجام امور داشته باشند به شدت برخورد و سخت گیری جدی انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه حفظ سلامت عمومی مردم را در اولویت دانست و گفت: برای تأمین اقلام بهداشتی از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان استفاده خواهیم کرد و از مردم نیز می‌خواهیم با تمام توان برای تولید اقلام بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی پای کار بیایند.

بازوند گفت: کار جهادی این کمیته می‌تواند سبب ایجاد اطمینان خاطر و آرامش مردم شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.