مدیر کل بهزیستی مازندران از راه اندازی پویش صیانت از سلامت مددجویان با استفاده از ظرفیت خیران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در نهمین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کلیه روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها برگزار شد از استفاده از ظرفیت خیران در پویش صیانت از سلامت مددجویان خبر داد.

او افزود: در این پویش با شناسایی خیران در استان، از ظرفیت این عزیزان در رفع مایحتاج لازم برای مقابله با شیوع کرونا و کمک به جامعه هدف بهزیستی بهره مند می‌شویم.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان، اتحاد و انسجام و رعایت روش‌های مختلف پیشگیرانه را راهکار عبور از این بحران دانست و افزود: بهزیستی مازندران از هر ایده و نظری که میزان آسیب پذیری پرسنل و جامعه هدف را کاهش دهد استقبال می‌کند.

گوهردهی با اشاره به احتمال افزایش شیوع در مناطق حاشیه و سکونتگاه‌های غیررسمی، کمپ‌ها و مراکز نگهداری گفت: ویزیت و غربالگری روزانه پزشک مراکز و بازدید و نظارت بر کمپ‌ها با جدیت دنبال شود.

او با تاکید بر عدم پذیرش موارد جدید در سایر مراکز افزود: با توجه به تعاملات صورت گرفته مقرر شد کارشناسان مراکز بهداشت و درمان، علوم پزشکی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای بازدید‌های شهرستانی از کمپ‌ها کارشناسان بهزیستی را همراهی کنند.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به غیرفعال شدن سامانه تصمیم با هماهنگی سازمان بهزیستی برای جلوگیری از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره گفت: مصوب شده برای جلوگیری حداکثری از حضور فیزیکی ارباب‌رجوع، کلیه استعلامات و پاسخ آن در بستر دولت الکترونیک صورت گیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار