به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری زوجین متقاضی طلاق، سامانه تصمیم تا پایان امسال غیرفعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: در ادامه اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بمنظور سلامت مراجعین و کارکنان، مطابق با دستورالعمل‌های کشور، ثبت نام در سامانه تصمیم تا اطلاع ثانوی صورت نمی‌پذیرد.

او افزود: سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است که لازم است تا افراد پس از اخذ نوبت، به مراکز مداخله بمنظور کاهش طلاق مستقر در اورژانس اجتماعی، مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی و کلینیک‌های مددکاری اجتماعی مراجعه نمایند و بصورت حضوری از خدمات روانشناختی و مددکاری اجتماعی برخوردار گردند که این امر منجر به تردد و ازدحام می‌شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: از آنجاییکه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، حضور در فضای بسته و با فاصله‌ی نزدیک از افراد دیگر است بهترین تصمیم عدم ثبت نام و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا مساعد شدن شرایط است که این اقدام در راستای تصمیات بهزیستی کشور است و در سامانه فوق نیز قید شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همایون مرتضوی
۱۴:۱۴ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام . همسرم درخواست طلاق کرده و البته حق با ایشان است چون بنده مبتلا به اعتیاد هستم و مدت کوتاهی است پاک شده ام. ایا امکان بازگشت به زندگی وجود دارد؟ با توجه به تکرار اشتباهات بنده؟ آیا همسرم بنده را نزد دخترم یک هیولا ساخته است؟ایا امکان دارد که دخترم قبول کند که بنده عمدا زندگی را خراب نکردم و فقط یک نظاره گر بودم. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
راضیه رفیعی
۱۷:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
رفتم‌پلیس قضایی میگه باید بری سایت تصمیم‌حالا که اومدم‌میگه تا آخر امسال باز‌نیست‌ مسخره‌کردید
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۰۷:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. سامانه تصمیم کی باز میشه؟؟؟
آخرین اخبار