فرماندار ملکشاهی از لزوم ایجاد بسیج همگانی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان ملکشاهی به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

بسیج همگانی نیرو‌ها به منظور مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ تاسمه فرماندار ملکشاهی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان گفت: از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان خواستاریم در کنار دست اندرکاران بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیج شوند.

او ضمن هشدار به مدیران اجرایی شهرستان اظهار کرد: از مدیران خواستاریم در راستای سلامت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و امکانات خود را در اختیار ستاد قرار دهند.

تاسمه با بیان اینکه بخش مهم پیشگیری مرتبط با رعایت بهداشت فردی و عمومی مردم و اجرای دستور العمل‌های ابلاغی است، بیان کرد: مردم باید با ماندن در خانه‌های خود مهمترین زمینه شیوع این بیماری را نابود کنند.

فرماندار شهرستان ملکشاهی با اعلام اینکه تمامی تدابیر لازم نظارتی و بهداشتی اتخاذ گردیده است اظهار کرد: مردم عزیز شهرستان ملکشاهی همه با هم این مهمان ناخوانده را شکست خواهیم داد.

درپایان جلسه مصوبات ستاد بدین شرح اعلام گردید: ۱_شبکه بهداشت و درمان در ورودی و خروجی شهرستان نسبت به اجرای تست ویروس کرونا اقدام نماید۲_نیروی انتظامی نسبت به توقیف خودرو‌های غیر بومی استان در سطح شهرستان اقدام کند۳_فعالیت قلیانی‌ها و آرایشگا‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است ۴_سوخت گیری در محل جایگاه توسط اپراتور انجام گیرد۵_فعالیت تالار‌های عروسی ممنوع است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.