فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک میلیون و ۷۹۶ هزار دستکش احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر خبر داد.

کشف یک میلیون و ۷۹۶ هزار دستکش در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر از احتکار و دپو دستکش پزشکی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر با هماهنگی مقام قضائی یک کارخانه تولید مواد بهداشتی را شناسایی و در بازرسی از این مکان یک میلیون و ۷۹۶ هزار جفت دستکش پزشکی احتکار شده را کشف کردند.

سردار جهانبخش با بیان این که پلیس با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی به شدت برخورد خواهد کرد، گفت: با دستور مقام قضائی واحد صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل نمایندگان اداره صمت استان شد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان احتکار کالا‌های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپو در خصوص شوینده‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده‌ها، ماسک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.