معلم جوان پس از شنیدن خبر فوت یکی از دانش آموزان در داخل کلاس دست به اقدامی جالب زد که به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام جالب معلم اهل ایالت کنتاکی آمریکا در کلاس پس از شنیدن خبر فوت یکی از دانش آموزانش موجب شد تا او در فضای مجازی مورد تمجید قرار بگیرد. " بِرَندون هُلمَن "  پس از آنکه متوجه شد پدربزرگ یکی از دانش آموزانش در شب قبل فوت شده است نه تنها او را از دادن امتحان معاف کرد بلکه به او اجازه داد تا در داخل کلاس بخوابد.

هُلمَن ۲۶ ساله که معلم پایه هشتم مدرسه‌ای در منطقه " هِندِرسون " ایالت کنتاکی است در ویدئویی که در تاریخ ۲۴ فوریه در تیک توک منتشر کرد علت این تصمیم خود را شرح داد.   او در این ویدئو گفت: «بعضی اوقات زیباترین کاری که معلم می‌تواند برای یک دانش آموز انجام دهد این است که به او اجازه حضور در کلاس دهد، بگذارد سرش را روی میز گذاشته و به خواب رود.» 

او ادامه داد: «امروز یکی از دانش آموزان کلاسم بسیار ناراحت به نظر می‌رسید. یکی از دوستان این دانش آموز نزد من آمد و گفت که پدربزرگ دوستش دیشب فوت شده است. اول با خودم فکر کردم اصلا او اینجا چکار می‌کند؟ (چرا با وجود این اتفاق در کلاس حاضر شده)، اما بعد با خودم گفتم حالا او اینجاست و من چه کاری می‌توانم انجام دهم. می‌دانستم به او نباید بگویم از کلاس برود و همچنین در مقابل همکلاسی هایش چیزی به او بگویم؛ بنابراین به سمت او رفتم و چیزی را که قبلا آماده کرده بودم روی دفترش گذاشتم. برای او نوشتم بابت فوت پدربزگش متاسفم و برایش دعا می‌کنم. به او اطمینان دادم که نمره ۱۰۰ را در این امتحان برایش در نظر گرفته ام و نگران هیچ چیز نباشد.»

هُلمَن در پایان افزود: «این را برای لاف زدن و اینکه دیده شوم نمی‌گویم، اما برخی اوقات زندگی شخصی دانش آموزان، از امتحانات ما معلمان مهمتر است؛ بنابراین نیاز داریم تا این مهم را درک کنیم، دانش آموزان و معلمان. هر دو.»

 این ویدئوی هُلمَن  پس از انتشار در تیک توک با استقبال کاربران همراه شد. او این ویدئو را با کپشن «این پیام من به همه دانش آموزان و معلمان است. زندگی ممکن است سخت باشد و همه ما به مهربانی نیازمندیم» در تیک توک منتشر کرد. ویدئوی او تاکنون بیش از ۱۹ میلیون بیننده داشته و ۵ میلیون لایک دریافت کرده است. همچنین این ویدئو تاکنون بیش از ۷۵۰۰۰ کامنت دریافت کرده است که کاربران بسیاری این اقدام معلم جوان را مورد تمجید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۱۷:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
مرحبا بر انسانیتت بزرگوار تو نشان دادی هنوز انسانیت پابر جاست