مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علی بیگی افزود: از کوله پشتی همراه یکی از مسافران ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف و متهم دستگیر شد.

او با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان خودرو و کشف خودروی مسروقه در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ساعت یک بامداد شب گذشته ماموان واحد گشت کلانتری ۱۳ باهنر حین گشت زنی در حوالی چهار راه نادری به یک دستگاه خودروی پراید فاقد پلاک با ۳ سرنشین مشکوک شدند.

این مقام انتظامی افزود: سرنشینان خودروی پراید به محض مشاهده واحد گشت از محل متواری و به دستورات واحد گشت مبنی بر توقف خودرو توجهی نکردند.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: ماموران پس از تعقیب و گریز، خودوی متهمان را حوالی خیابان هادی آباد متوقف و راننده و ۲ نفر سرنشین را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: با استعلام از مرکز مشخص شد خودروی پراید چند روز قبل از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ غیاث آباد به سرقت رفته است که در بازرسی از خودرو مقدار زیادی لوازم و محتویات داخل خوردو از قبیل باطری خودرو، ضبط و پخش خودرو و لاستیک خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.