مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی قصد انتقال مقدار قابل توجهی تریاک از استان‌های جنوبی کشور به خراسان جنوبی به وسیله یک دستگاه کامیون را دارد.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله اطلاعات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اعلام و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با استقرار در محور‌های مواصلاتی، موفق شدند کامیون مورد نظر را در شهرستان فردوس شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: ماموران در بازرسی از کامیون، ۱۱۷ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان خراسان جنوبی معرفی شد.

شورای معتمد پلیس؛ ابزار کارآمد پلیس جامعه محور

فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: شورای معتمد پلیس با ایجاد ارتباط منطقی و تعامل دوسویه میان شهروندان و سازمان ناجا می‌تواند ضمن افزایش نقش پویا و مؤثر شهروندان در امنیت اجتماعی، مطالبه گر نقش و قدر سهم عمومی در قبال امنیت نیز باشد.

سردار حاجیان افزود: فرماندهی انتظامی استان قزوین با راهبری مناسب معاونت اجتماعی و با همراهی کلیه روئسای کلانتری‌ها و پاسگاه ها، برای حضورگسترده و نزدیک با تمام اقشار جامعه از مجرای شورای معتمد پلیس، اهتمام وی‍ژه داشته است.

او خاطر نشان کرد: در این زمینه امسال برگزاری ۴۵ جلسات شورای معتمد پلیس در سطح کلانتری‌های تابعه استان و افزایش ۴۶ درصدی برگزاری این جلسات نشان از حضور هوشمند پلیس در عرصه‌های اجتماعی و پیگیری مطالبه گری در جامعه در تولید و حفظ امنیت بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار