مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در عوارضی قزوین –زنجان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری تیبا مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود:ماموران در بازرسی از خودرو ۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

رئیس پلیس استان قزوین در ادامه با اشاره به دستگیری دونفر در این پرونده از شهروندان خواست: در مبارزه با مواد مخدر و این معضل اجتماعی با ارائه اطلاعات و اخبار فعالیت افراد در حوزه قاچاق و خرید و فروش و توزیع مواد مخدر از طریق مرکز فوریت‌های پلیس با پلیس همکاری بیشتری داشه باشند.

سقوط از جرثقیل مرگ یک نفر را رقم زد

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: دیروز در محمدیه پشت دانشگاه البرزفردی بر اثر شکسته شدن تخته حمل بار از بالای جرثقیل سقوط کرد و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ منصوری افزود: جسد این فرد برای بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

عبورعابر پیاده از عرض آزاد راه، حادثه آفرید

سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی استان قزوین گفت: یک پیرمرد ۶۵ ساله در حال تردد از عرض آزادراه قزوین -کرج در حوالی مرکز آموزش شهید جواد نیا بود که یک خودرو مزاد ۳ با او برخورد کرد.

او افزود: در این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی استان خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عبور غیرمجاز از عرض آزادراه توسط عابرپیاده گزارش شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار